H

această formă desăvârşită –
când îţi voi face margini şi aur
tu le vei linge în fâşii lungi dar prima picătură te va sătura
cum nu ai mai gustat trupul meu vei începe de departe nu vei mai ajunge la mine mă vei goli
atunci eu
nu voi mai lăsa urmă

şi stă scris: ne vom întinde şi vom muri până la capăt
sau
nu ne vom întinde şi nu vom trăi nimic.

dumnezeu calcă lent pe şira spinării*
dar gura ta stă lipită de a mea şi trupul tău nu se îndură de al meu şi lumea de trăit
nu coboară să îi sclipească sângele pentru noi
până la urmă până unde

*- motto: Ela Victoria Luca

Leave a Reply

