Cu arta pre artă călcând

CU MOARTEA PRE VIAŢĂ CĂLCÂND

Punctul: “ Nu ai fost niciodată un punct înconjurat de lucruri. Nu ai iradiat niciodată nimic.”

Cercul: “Aş fi simţit. Te-aş fi cuprins în mine şi învârtit până m-ai fi pus în mişcare.”

Linia: “Nu ai mers niciodată mai departe. Ţi-am lăsat un culoar lung cu lucruri de atins şi simţit. M-am întins şi m-am lipit de tine să mă desfăşor.”

Toţi: “Unde eşti? Nu te vede nimeni!”

COLO-N SUSU

Artistul: “Aici. Unde voi rămâne întotdeauna. (îşi îndoaie picioarele la spate, întinde mâinile în faţă într-o rotaţie nesfârşită. Intră în lucruri de atins şi simţit pentru totdeauna şi creşte în spirală.) Am ştiut mereu unde e locul meu. Mi s-a aşezat mereu la picioare.”
Viaţa urcă treptele ca pe dinafară.

COLO-N JOSU

Cercul se decojeşte. Linia aceea se roteşte din ce în ce mai încet în jos până cade. Punct.
Moartea se aşază în mijlocul amfiteatrului.

CU ARTA PRE ARTĂ CĂLCÂND

Piruetă. În stadion oameni-punct se ridică, mâinile în aer desenează pe rând dâre lungi din ce în ce mai repede.

Leave a Reply

